Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

zakupy:)

Cześć,
Tak jak obiecałam wczoraj pokaże Wam co nowego kupiłam :-) więc, poszłam do drogerii w poszukiwaniu jakiegoś nowego szamponu dla siebie, ale nie skończyło się tylko na nim ;D
Na początku w moje ręce wpadła śliczna kosmetyczka w zebre, jest nieduża dlatego idealnie nadaje się do torebki :) Następnie szampon z Garniera - mam nadzięje, że mnie nie zawiedzie!  Moje włosy są troche przesuszone i potrzebują pielęgnacji... zobacze co ten szampon zdziała i na pewno pojawi się dla Was recenzja :) Skusiłam się po długim namyśle na bronzer z SENSIQUE... powiem Wam szczerze dziewczyny, że nigdy nie używałam bronzera:D zawsze tylko różnego rodzaju róże na policzki ;p Wypróbuje i jeśli mi się spodoba na pewno zakupie może jakiś lepszy:) Skończyła mi się też maskara, więc zdecydowałam się na nowość MAYBELLINE - producent obiecuje efekt maksymalnie wydłużonych rzęs:) Kupiłam również perfum Beyonce heat rush - uwielbiam !!! :):D Zakochałam się w zapachu balsamu Evitte, naprawde jak dla mnie przepięknie pachnie;P Jego zadaniem jest nawilżyć moją skóre. Na pewno pojawi się recenzja;-) Na koniec kupiłam grzebień, bo to tej pory używałam szczotki do włosów, a spotkałam się z opiniami, że przy rozczesywaniu włosów szczotka dużo ich wyrywa... ;> Do apteki wstąpiłam po olej rycynowy, dużo czytałam o nim i wypróbuje go na rzęsy. Co prawda na swoje nie mam co narzekać, bo są dość długie i w ogóle, ale chciałabym mieć jeszcze lepsze więc może się uda:) To by było na tyle... :)
 A Wy dziewczyny wypróbowałyście już któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdzają? Czekam na Wasze opinie:*
BUZIAKI !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz