Obserwatorzy

wtorek, 18 września 2012

KOLEJNE ROZDANIE

Hej Kochane...
Ostatnio nie mam na nic czasu...  nie robiłam zdjęć moich stylizacji, ale postaram się to na dniach nadrobić :) Postaram się też częściej dodawać recenzje kosmetyków itd. Muszę więcej czasu poświęcić blogowi :D
Kupiłam kilka kosmetyków i przygotowałam dla Was kolejne rozdanie!:) a więc do rzeczy..

Co można wygrać?
* BRĄZUJĄCY JEDWAB DO CIAŁA DELIA
* BALSAM DO WŁOSÓW SYOSS
* BŁYSZCZYK DO UST
* ZŁOCISTY OLEJEK W SPRAYU Z POŁYSKUJĄCYMI DROBINKAMI AVON

Co trzeba zrobić ?
* być publicznym obserwatorem mojego bloga,
* umieścić notkę na blogu o moim rozdaniu ze zdjęciem,
* dodać mnie do blogrolla,
* umieścić baner z rozdaniem,
* w komentarzu napisać pod jaką nazwą obserwujesz i link do notki, blogrolla.

NA ZGŁOSZENIA CZEKAM DO 10 listopada 2012r. :)
jak Wam się podoba rozdanie? POWODZENIA!

2 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Ewka501
    Baner i blogroll na blogu http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń