Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

BeBeauty & Nivea

Hej,
Dziś przygotowałam dla Was recenzje żeli do mycia twarzy z BeBeauty i Nivea :)
Wiele razy widziałam na Waszych blogach właśnie żele z BeBeauty..szukałam po drogeriach i nic:D Przypadkowo znalazłam je w biedronce i od razu kupiłam:P W moje ręce wpadł Miceralny żel do mycia i demakijażu oraz Peelingujący żel do mycia twarzy ;-) Cena jest bardzo przystępna, bo ok. 5zł !! :D:)

Co obiecuje nam producent?
Hypoalergiczny preparat w postaci żelu miceralnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury miceralne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.

Kilka słów ode mnie:
- opakowanie - miękka tubka i solidne zamknięcie,
- świetnie oczyszcza twarz z makijażu,
- nie szczypie w oczy!
- odświeża skórę,
- przyjemny zapach.
Jedyną wadą jest to, że jak dla mnie za mało jednak nawilża.., ale gdy tylko skończy mi się na pewno kupię kolejny! :)

Co obiecuje nam producent?
Hypoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zachowując jej naturalny poziom nawilżenia. Drobinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka, wygładzająpowierzchnię skóry oraz odbudowują pory. Zawarty w preparacie kompleks anti-sebum normalizuje pracę gruczołów łojowych i działa oczyszczająco. Skóra po użyciu żelu jest czysta, gładka i pełna blasku.

Kilka słów ode mnie:
- tak jak pisałam wyżej - opakowanie:)
- fajna konsystencja,
- przyjemny zapach,
- pozostafia skórę oczyszczoną i lekko matową,
- drobne drobinki ścierające:D
Jestem nimi naprawde zachwycona! :D Świetna jakość za małe pieniądze:) POLECAM WAM SERDECZNIE!

A teraz czas na Żel-krem do mycia twarzy  Nivea Visage. Niestety nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć na temat tego produktu;]
Co nam obiecuje producent?
Nivea Visage łagodzący żel-krem do mycia twarzy wzbogacony olejkiemmigdałowym i ekstraktem z nagietka delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą nie powodując jej wysuszenia: skutecznie oczyszcza i usuwa zanieczyszczenia, dostarcza skórze dodatkowego nawilżenia by zachować jej elastyczność.

Ode mnie:
Opakowanie co prawda ładne, ale nic poza tym... bardzo trudno go wydobyć;] Żel niby jest do cery suchej i wrażliwej, a po umyciu moja skóra jest w jeszcze gorszym stanie. Strasznie wysusza !!!!! Jedynym plusem jest zapach... Powiem Wam, że jestem bardzo zawiedziona efektem, bo używałam z tej samej serii chusteczek nawilżających do demakijażu i byłam z nich mega zadowolona:) Dlatego skusiłam się na ten krem, ale to był jednak błąd;]:P

A Wy wypróbowałyście już żele BeBeauty? Nivea? Jak u Was się sprawdzają? :)

bUziaki, miłego dnia!;*


1 komentarz: