Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

maskara Maybelline Illegal Length

Cześć, 
Dziś przedstawię Wam plusy i minusy nowej maskary Maybelline :)
Maskara Illegal Length dzięki formule zawierającej mikro włókna oraz specjalnej szczoteczce Fiber - Fix pozwala osiągnąć efekt maksymalnie wydłużonych rzęs - nawet do 4 mm. Wyjątkowa szczoteczka została zaprojektowana tak, aby dokładnie rozprowadzić włókna znajdujące się w tuszu, docierając do każdej rzęsy. 
PLUSY:
- dobrze się rozprowadza, 
- nie kruszy się,
- utrzymuje się cały dzień,
- nie tworzy grudek,

MINUSY:
- niestety nie wydłuża tak jak obiecuje nam producent. Ja swoje rzęsy mam dość długie i gęste, więc u mnie różnicy wydłużenia nie widać;];P


Czy kupie po raz kolejny?

Myśle, ze na pewno się jeszcze kiedyś skusze;) Bardzo lubię maskary z Maybelline:) Ostatnio miałam One by One Satin Black i byłam megaaaa zadowolonaaa!:D Mam jeszcze zamiar wypróbować Colossal Volum Express Smoky Eyes :) miałyście już ją może? jak się sprawdza?


Buziaczki.


3 komentarze:

  1. Ja też lubię mascary Maybelline ... ale tej jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka juz mi się podoba :)
    Polowałam na nią jak była duża promocja w Rossmanie jakiś czas temu, oczywiście nie zastałam ani jednej sztuki, więc dałam sobie spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie strasznie podrażniły mikro włókna.

    OdpowiedzUsuń