Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

szampon Dermena

Cześć Kochane,
Moje włosy przeszły już dużo, farbowanie, rozjaśnianie itp. Był czas, że zaczęły mi wypadać... Szampony z drogerii nijak się sprawdzały, więc postanowiłam sięgnąć po coś lepszego:) Kuzynka poleciła mi szampon Dermena, który hamuje wypadanie włosów i stymuluje ich odrastanie:) Tak więc poszłam do apteki i go kupiłam:D Cena 27zł z groszami za 200ml ;-)
Hmm.. może na początek zacznę od plusów tego szamponu:
- jest bardzo wydajny,
- wygodna butelka,
- świetnie działa, ale nie od razu:P ja rezultaty zobaczyłam przy stosowaniu drugiego opakowania;)

Minusy:
- zapach nie należy do przyjemny, ale znośny :)
- wysusza włosy, z resztą jak każde lecznicze..
- słabo się pieni.

Jednak sądzę, że zakup tego szamponu to był strzał w 10tkę.! Doskonale spełnia swoje zadanie, więc na pewno nie raz do niego wrócę :) Więc jeśli dziewczyny macie problem z wypadaniem włosów wypróbujcie ten szampon:) A może już któraś z Was go miała?
Buuuuziiiiakiiiii

1 komentarz:

  1. Ja osobiście nie używałam, ale mój narzeczony dostał chyba ze 3 próbki tego szamponu gdy walczył z wypadaniem po gumie do włosów i był zadowolony. Jednak gdy przestał używać, włosy wypadały nadal.

    OdpowiedzUsuń