Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

balsam do ciała Evitte

Cześć Kochane,

Pisałam Wam wcześniej o zakupie balsamu z Evitte, który skusił mnie swoim zapachem:) Stosuję go już jakiś czas i postanowiłam podzielić się z Wami moimi odczuciami na jego temat :D
A więc na początek co obiecuje nam producent:
Nawilżający balsam do ciała. Polecany do codziennej pielęgnacji skóry normalnej i suchej.
Skuteczne działanie: innowacyjna formuła oparta o wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne intensywnie nawilża oraz tworzy na skórze delikatny film ochronny zapobiegający utracie wilgoci na długi czas. Balsam poprawia napięcie i elastyczność skóry. Skóra staję się gładka, jędrna i miła w dotyku. 

Konsystencja balsamu jest bardzo płynna, wodnista.

Pare słów ode mnie :
Po pierwsze balsam cudownie pachnie!! Zapach jest bardzo trwały i długo utrzymuje się na skórze :) Świetnie nawilża, czym jestem bardzo mile zaskoczona. Moja skóra jest naprawdę gładka i przyjemna w dotyku. Po drugie cena.. 5,40zł :P jak dla mnie świetny produkt za niską cenę. Polecam Wam go serdecznie! :))


Może któraś z Was używała go już? Jak u Was się sprawdzał? ;-)


3 komentarze:

  1. O taniutki :) ale ja tak nie lubię balsamów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie go zakupiłaś ? :)
    taniutko . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogerii Natura:) ale ceny tego balsamu są różne.. widziałam po 7,50zł i po 8zł.. zalezy:) ja akurat upolowałam tanio:D

      Usuń