Obserwatorzy

niedziela, 24 czerwca 2012

pasiak H&M

Hej Dziewczyny!

Po długim namyśle postanowiłam założyć bloga:) Będę tutaj pisać o moich nowych zakupowych zdobyczach i będę zamieszczać swoje stylizację:) Czasem też pojawią się recenzje kosmetyków;-) Mam nadzieję, że jakoś wesprzecie mnie w blogowaniu, początki są zawsze trudne;P

Dziś chciałabym Wam pokazać moją stylizacje. Jest ona zarówno odpowiednia do pracy jak i na codzień:)  Kocham narzutkę w paski z H&M, jest bardzo cieniutka, idealna na wiosne! :) poluję za łososiowymi rurkami do niej, ale nigdzie nie mogę znaleźć w swoim rozmiarze:( Do tego założyłam białą bokserke również z H&M, treginsy H&M i platformy lakierkowane w kolorze nude :) co o tym myślicie? jak Wam się podoba? :) liczę na Wasze opinie;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz