Obserwatorzy

niedziela, 24 czerwca 2012

GARNIER SUCHA SKÓRA

Kochane,

Przygotowałam dla Was recenzje dwóch kosmetyków z Garniera :) Długo szukałam dobrego balsamu do ciała... mam bardzo suchą skóre i nigdy nie mogłam znaleźć odpowiedniego dla siebie. Przetestowałam dużo m.in. z Nivea, ale żaden się nie sprawdzał. Ten, który dziś Wam pokaże poleciła mi kuzynka. Kupiłam go w zestawie razem z kremem do zniszczonych rąk za 19,99 zł !!

Na pierwszy rzut idzie BALSAM DO CIAŁA INTENSYWNA PIELĘGNACJA DO BARDZO SUCHEJ SKÓRY:
ZALETY:
- bardzo dobrze nawilża,
- nie klei się!! co dla mnie jest bardzo ważne:)
- bardzo wygładza skóre,
- szybko się wchłania,
- opakowanie

WADY:
- zapach bez rewelacji,
- wydajność

CZY JESZCZE DO NIEGO WRÓCĘ?
 Zdecydowanie tak. Mam zamiar jeszcze przetestować Intensive 7days ;)


A teraz  REGENERUJĄCY KREM DO RĄK, REGENERUJE I ODŻYWIA:
  ZALETY:
- nawilża,
- fajnie wygładza,
- opakowanie,
- wydajność

WADY:
- klei się,
- zapach bez rewelacji,
- wolno się wchłania

CZY JESZCZE DO NIEGO WRÓCĘ?
Zimną na pewno, ponieważ moja skóra rąk strasznie pęka na mrozie, a ten krem idealnie przydaje się w takich sytuacjach:)


Ogólnie polecam Wam tą serie z Garniera, przede wszystkim dlatego, że głęboko nawilża skóre co obiecuje nam producent :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz